Článek ve zpravodaji

ZAČNĚTE SPALOVAT TUKY

ZPĚT NA AKTUALITY

  • chůze (H.E.A.T. program, nordic walking)
  • běh
  • veslařský trenažér
  • běh na lyžích

Abychom spalovali, v co největší míře tuky, je třeba se pohybovat do 70% z maximální
tepové frekvence (TF).

Výpočet maximální TF je jednoduchý
220 - věk = max.TF

Ideální je mít sporttester - měřič TF (zakoupíte v každé prodejně sportovních potřeb).

Pohyb 3x týdně ve středním stupni zátěže s úpravnou jídelníčku Vám zaručí
spálení tuku s minimem úbytku svalů.

A proč zkusit právě H.E.A.T. program?


  • přirozený pohyb - chodit umí každý
  • nezatěžuje klouby a páteř, pomáhá posilovat stabilizační svalstvo
  • snižuje hladinu cukru a špatného cholesterolu
  • při jedné lekci máte splněnou poloviční dávku doporučené pohybové
    aktivity - to je 5000 kroků - 3,5 km
  • pohybová aktivita ve skupině -motivace- s průvodcem (lektor) za doprovodu hudby

Posilovna, kardio zóna, studiové hodiny, zumba, pilates, Nike Dynamic Training, sebeobrana, solárium, masáže, nutriční bar, dětský koutek a další ve fitness centrum Radotín.
Navštivte nás v ulici Vrážská 1562, 153 00, Praha 5 - Radotín Nové služby, moderní studiové hodiny, individuální i skupinové tréninky s trenérem a opravené prostory.
Pro lepší motivaci a atmosféru.
2017 FITNESS Radotín s.r.o., Všechna práva vyhrazena. Vytvořeno v Brand New.